HTML

Game-World

Game-World

Friss topikok

  • B Dániel: nézzél rá andrew a címkékre! a 2.at! (2008.04.24. 22:03) Frissítés
  • B Dániel: én 4est irtam matekból! :P (2008.04.23. 22:48) Frissítés
  • Simar: :D okés :DD (2008.04.23. 18:04) Frissítés
  • B Dániel: már mitn hog-hogy kire voksoltam? :D (sapnyol nagy díj??) (2008.04.21. 21:58) Call of Duty 3
  • Simar: ;) várom a többi kommentet is! és ha tudjátok, akkor osszátok meg minnél tömbb emberrel a BLOGOMAT... (2008.04.21. 15:58) Call of Duty 2

Archívum

Gears of War

2008.04.21. 10:28 :: Simar

A történet 14 évvel a „felbukkanás” után kezdődik, egy börtöncellában, ahol főszereplőnket Marcus Fenixet fogva tartják. Az ok, ami miatt bent sínylődik, parancsmegtagadás, mégpedig még azokból az időkből, amikor a sáskák megjelentek ezen a titokzatos kolónián. Marcus csak az apját szerette volna megmenteni, de ez parancsba ütközött, nem kérdéses hogy melyik lehetőséget választotta. Büntetése nem kevesebb, mint 40 év volt, ami valljuk be eléggé húzósnak számít, még Texas államban is. De szerencsére kint a helyzet annyira rosszra fordult, hogy cimborája, Dom parancsot kapott arra, hogy kiszabadítsa a börtönből. Rögtön miután felkaptuk különleges páncélunkat és puskánkat, innen a név, hogy Gear, el is indul a pokoli utazás.
Köszöntelek 720p
Az X360 játékok idáig is 720p felbontással jöttek ki, a különbség csak annyi, hogy idáig én nem láthattam őket, ezen kívül egyikük sem volt még ilyen mértékben kidolgozott, mint a GoW. Miután megláttam a bátyám 107centis óriás plazma HDTV-jén a GoW cinema és tv trailerét, rögtön tudtam, hogy nem várhatok tovább eljött az én időm. Vettem egy nagy levegőt és vásároltam egy 107centis LCD HDTV-t. Mit is mondhatnék? A játék úgy néz ki rajta, hogy sírógörcsöt kapok a gyönyörtől - elég, ha csak rágondolok. Egyszerűen hihetetlen az a minőség az a rengeteg ráfordított energia, amit ebbe a játékba fektettek. A környezet egyszerűen olyan, mint egy gyönyörű festmény, annyira élethű és kidolgozott a legkisebb falevéltől a legnagyobb romhalmazig a távolban, hogy arra szavak nincsenek. Kristálytiszta, tökéletes hátterek, hihetetlenül élethű sokkoló fizika. Szinte minden, minden szinten tökéletes! Mi az, hogy szinte? Talán az egyedüli gond azzal van, hogy annyira tökéletes minden, hogy egy picit szúrja az ember szemét az-az apróság, hogy a szereplők arcán azért jó pár textúra hibát fel lehet fedezni. Igaz, hogy az érzelmek nagyon jól látszanak rajtuk, de a szemükben nincsen élet és sajnos az arcukkal nem végeztek olyan hibátlan munkát az Epixes srácok, mint minden mással. De ez annyira csak szőrszálhasogatás volt, hogy felejtsétek is el amit írtam.

Szólj hozzá!

Címkék: war of gears

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása