HTML

Game-World

Game-World

Friss topikok

  • B Dániel: nézzél rá andrew a címkékre! a 2.at! (2008.04.24. 22:03) Frissítés
  • B Dániel: én 4est irtam matekból! :P (2008.04.23. 22:48) Frissítés
  • Simar: :D okés :DD (2008.04.23. 18:04) Frissítés
  • B Dániel: már mitn hog-hogy kire voksoltam? :D (sapnyol nagy díj??) (2008.04.21. 21:58) Call of Duty 3
  • Simar: ;) várom a többi kommentet is! és ha tudjátok, akkor osszátok meg minnél tömbb emberrel a BLOGOMAT... (2008.04.21. 15:58) Call of Duty 2

Archívum

Call of Duty 4 : Modern Warfare

2008.04.20. 15:28 :: Simar

A Call of Duty 4: Modern Warfare, az Infinity Ward és az Activision új first-person shootere megérkezett a boltokba Magyarországon.



A negyedik rész, nem pontosan a Második Világháborurol szol, hanem inkább az orosz teroristák gyilkolásárol! De, hát ki nem akarna oroszokat gyílkolni??? Én special már végig vittem ezt a játékot, a garfika, és az ellenfelek viselkedése, gondolkodása is nagyon tetszet, mellesleg, a hangok, és a fények, na meg a tükrözések nagyon tetszetettek!Én csak annyit tudok, mondani, hogy probáljátok ki ti is! Persze eléggé nagy a gépígénye, de ha levesszük a grafikát, a játékélmény, ugyan ugy megmarad!

3 komment

Címkék: cod modern cod4 warfare

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bot 2008.04.20. 16:40:02

persze hogy végigvitted én 10-szer 5-ször csak pisztoly vagy soti

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.04.20. 16:41:24

"Bár ha meggondolom, nem ugyan azt a hírnevet szeretném, hanem, hogy sokkal nagyobbat! "

ez most pontosan mit is jelent? xD
amugy sztem jónak indul az oldal! :P
te is betérhetnél az én blogomra! :P
szaguldocirkusz.blog.hu/

Simar 2008.04.20. 17:14:02

@đanieł
ezzel arra akarok, célozni, hogy régebben is nagy sikerünk volt! de most annál is nagyobbat szeretnék :D
/be ís térek :D/
süti beállítások módosítása